Krom - det funkar!

Ja, det gör faktiskt det! En tablett i samband med lunchen varje dag, kombinerat med en drastisk nedskärning av kolhydrater tror i alla fall jag är det som dragit ner mitt sötsug och hjälpt mig att nå målet (= minus 1 kg) på mindre än en vecka. Och då har jag inte varit benhård.

Köpte ett litet paket vaniljkex och en sockerfri chokladbit till kvällen, trots att jag inte var sugen - och det var inte ens gott. Jag mår bättre av en mer balanserad kost, känner det redan (att jag håller på att bli sjuk beror nog på att Jacob smittat mig). Nu gäller det bara att hålla vikten på en stabil nivå, det är ju inte gå ner mer i vikt jag vill - eftersom jag redan är underviktig - utan bara skaffa mig bättre matvanor. Och nu är jag peppad!

Kommentarer
Postat av: Öresundspendlaren

ok får väl testa...

Postat av: Ellinor

Öresundspendlaren: Det tycker jag!

2008-03-15 @ 19:29:46
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se