Beach 2008 (?)

Under de senaste månaderna har jag uppenbarligen tillåtit mig att gå upp tre kg. Har väl egentligen pendlat upp och ner, men just nu är det tre plus. Det är väl inget, säger ni kanske, men är man en pygmé som jag så syns minsta lilla I tell you. Det innebär skärpning fr o m imorgon! Eftersom jag byter ut mycket mot frukt och grönt då jag är på slankekur så blir det ingen j**la GI, men bröd, socker osv - hej då! Beach 2008 som det så klyschigt brukar heta..

En utmaning just i veckan som kommer blir det också eftersom det är eurovisionen x 3 (= måste ha snacks, helst
godaste glassen!) samt restaurangmiddag med vin x 1 (= onsdag då mina svenska kollegor kommer för kvartalets konferens onsdag-torsdag). Minus två i alla fall vore trevligt, det där tredje kilot kan jag vara utan. Det ska väl inte bli så förbannat svårt?

Kommentarer
Postat av: Miss Upsey Daisy

Skulle själv behöva gå ner de där tre onödiga kilorna som bosatt sig runt min mage och rumpa. Jag tror på morgonpromenader och nu ska det väl inte vara så svårt när det är ljust och halv-varmt åtminstone?

2008-05-18 @ 22:06:47
Postat av: Malin K

Här är det 5 kg extra som kommit smygande under 1,5 år på mina 155 cm... Dom ska bort nu hade jag tänkt. Men usch vad svårt det är...

2008-05-19 @ 13:41:10
Postat av: Ellinor

Miss Uppsey Daisy: Morgonpromenader, oj.. ambitiöst :) Jag är toktrött på morgonen så det skulle aldrig gå tyvärr.



Malin K: För att det ska funka måste man ju nästan ställa om sina kostvanor helt och hållet, men det är svårt - det håller jag med om. Jag brukar klara det en tid men sedan faller jag tillbaka i gamla hjulspår. Lycka till du också i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se