Början till slutet

Har funderat på att lägga ner det här. Bloggen alltså. Börjar kännas old, orkar inte göra om designen och jag skriver ju ändå bara om samma sak hela tiden. Kanske får börja om på ny kula någon annanstans istället. Ska tänka lite mer på saken.

Hur som helst, om en dryg timme kommer Dansken - ska möta honom vid Lergravsparken. Stannar till imorgon kväll eller lördag morgon (jag är ledig imorgon = har tagit ut flextid). Praaaaata är planen. Och nej, jag tror inte att jag kommer få honom att campera på golvet.. Ska hoppa in i duschen nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

få och få.





dags att sätta ned foten? köp ett jävla liggunderlag till karl. mer är han inte värd.



sitt, bobo, sitt!



så! det är stake i dig! visa det!

Postat av: Elin

Tråkigt om du slutar blogga, för det är kul att följa dittliv. men saker blir ju old!



Kram o lycka till med dansken. hoppas innerligt att ni inte sårar varann något mer.

2008-11-06 @ 21:03:18
Postat av: Katarina

Sluta inte blogga snälla Ellinor! Jag och många med mig tror jag gillar den, du skriver bra och träffsäkert. Kram

2008-11-06 @ 21:24:56
Postat av: Agneta

Jag skulle i alla fall sakna dig om du slutade blogga. Hoppas att det gick bra igår.

2008-11-07 @ 07:48:25
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: Ida

Sluta inte blogga! Det här är en av de bästa bloggarna jag följer, du skriver på ett så bra sätt, rakt och ärligt.

2008-11-07 @ 09:27:35
Postat av: anna n

håller med punani. Han förtjänar inte ens ett liggunderlag.

2008-11-07 @ 10:24:38
Postat av: Prinsesse Vil Ikke

Å nei, du må ikke slutte med bloggingen. Din blogg er alltid en av de første jeg går inn på.

2008-11-07 @ 10:48:34
URL: http://vilikkes.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jag skulle också sakna dig alldeles för mycket!

2008-11-07 @ 10:50:06
Postat av: Louise

Vore tråkigt om du slutade blogga!



Prata om vad?! När det gäller killar beter du dig som jag gjorde när jag var 16, jag var lika naiv och resonerade då som du gör nu. Fattar inte varför du låter honom trampa på dig om och om igen. Har du ingen respekt för dig själv? Han ligger med andra, han sårar dig gång på gång men ändå ska du träffa honom och "prata", "vara vänner".



Man FÅR faktiskt bryta med ex, Ellinor. Det är inte förbjudet.



(förlåt, jag vet att du tycker att jag är en elak satkärring nu, men det är bara för att jag faktiskt bryr mig om dig och har ogillat den där karln från första början. Tycker att det är dags att du visar, inte minst för dig själv, att du inte är någon nickerdocka som man kan behandla precis hur som helst, för det är faktiskt så du framstår nu.)

2008-11-07 @ 11:00:59
URL: http://trestycken.blogspot.com
Postat av: D

Håller med Louise. Det här börjar bli patetiskt.



Du beter dig som en misshandlad kvinna som gång på gång "förlåter" och det kanske är vad du är - åtminstone psykiskt. Det är tragiskt, men ingen utom dig själv kan hjälpa dig nu.



Tack för mig, jag tänker inte kommentera mer här.

2008-11-07 @ 12:06:30
Postat av: Josefina

Jag tycker man får passa sig lite för vad man kommenterar på andras bloggar. Ellinor är i en mycket svår situation som det verkar, och jag tycker inte att man ska döma henne för hårt. Hur hon sköter sina relationer är hennes ensak, och visst kan man ge råd, men inte påhopp. Eller?! Till Ellinor: styrkekramar från en annars väldigt anonym bloggläsare.

2008-11-07 @ 13:33:01
Postat av: Anonym

Det är inte lätt att bryta negativa mönster, det vet vi ju alla, det krävs tålamod (både för en själv och för andra). Jag tror fullt på att vi baserar alla våra förhållanden på relationen vi har med våra föräldrar. Kan rekommendera 'Du kan läka ditt liv med Louise Hay'. Tough love (som ovan)kanske funkar ibland men personligen tror jag nog att Ellinor behöver mycket villkorslös kärlek, stöd och omsorg just nu. Ta hand om dig väl Ellinor.

2008-11-07 @ 21:28:44
Postat av: Karin

Louise har ju helt rätt och förefaller vara den enda som bryr sig. De som är uppmuntrande därenot verkar njuta av att läsa om ett självdestruktivt beteende. Alla som följt denna blogg fattar ju att karln är helt ego och bara tännker på sig själv, medan Ellinor intalat sig - mot bättre vetande - att hon lever i ett förhållande och har en "pojkvän". Men det beror säkert, som föregående kommentator antytt, på att den som kommer från dysfunktionella familjeförhållanden längre fram i livet ser fullkomligt dysfunktionella relationer som "normala". Psykologhjälp rekommenderas därför.

2008-11-08 @ 14:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se