Kvinnan som tänkte som en man

Ok, så dejten igår som jag var så panikig över. Naturligtvis var det trevligt. Vi åt först thai på Ayuttaya, och åkte sedan vidare till stamhaket (mitt) WannaB för ett glas vin. Men alltså.. nej, det går inte. Han "hoppade på mig" (dvs, attackerade mina läppar) redan i hallen hemma då han hämtade mig och sedan vid varje tillfälle han fick. Skulle hålla handen över bordet på baren och sån't. Då han skjutsade mig hem vid 23-tiden parkerade han bilen utanför porten istället för att låta den gå på tomgång och jag bara tänkte - jaha, det var ju oväntat! Han fick komma in en stund och så.. ja. Det var inte otrevligt på något sätt (inte heller hånglet), men det är ju känslorna de handlar om.. de som inte finns där från min sida och som inte kommer utvecklas heller. Ska säga det till honom innan det går längre än så här, vet ju att han vill ha mycket mer. Skulle själv inte ha något emot att bara ses ibland och ha det trevligt, men han är helt enkelt inte den typen av man. Bättre lycka nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Louise

Bättre lycka nästa gång!

Postat av: Ellinor

Louise: Tack!

2008-10-31 @ 13:27:49
URL: http://nippertippan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fast. vad sänder du för signaler som gör att han inte hajjar att du inte vill hålla hand eller följa-med-upp?

2008-10-31 @ 16:45:17
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Punaniii: Jag är en duktig skådespelerska som har svårt att säga nej.. tyvärr.

2008-10-31 @ 19:23:02
URL: http://nippertippan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se