HANDLINGSKRAFTIG

Minsann om jag inte tog tag i det där med klamydiatestet idag i alla fall, handlingskraftig som jag alltid är *host host*. Fick en tid redan idag, kl 11.15 och på vårdcentralen i Runby var de supertrevliga (till skillnad mot igår). Nu börjar jag redan bygga upp nervositeten... tänk om jag har det! Alla samtal som måste ringas (inte för att jag varit överdrivet promiskuös sedan jag testade mig senast men ändå...) - det blir som i reklamen! Men skönt att få det gjort åtminstone. Säger som förut : Do it du också!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Du måste inte ringa själv om du har det. Gyn kan fixa det och skicka ut brev. Också får man medicin och sen är det bra. Också sköter man sig och skyddar sig nästa gång.

2005-08-19 @ 09:53:56
Postat av: Ellinor

Jasmin: Pinsamt nog så har jag haft det förut.. så jag är insatt i "rutinerna" :) Har dock uppenbarligen inte lärt av mina misstag..

2005-08-19 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se