Taxfreeshopping

SÅKLART blev det ju lite granna taxfreeshopping på båten från Tallinn med! (Dock på kreditkortet - fy på mig! - då alla $ jag har just nu går åt till att lägga ut för Hbg-resor + mat etc tills reseersättning / traktamente trillar in). Köpte i alla fall:

 

 

Riktigt bra sortiment på skönhetstaxfree faktiskt - bättre än Finlandsfärjan. Sisådär alla parfymer man hittar på typ Kicks + Clinique, Biotherm, Helena Rubenstein, Kenzoki, Dior, YSL m fl, massa Pilgrimsmycken osv. Önskar ekonomin hade tillåtit fler utsvävningar!


Kommentarer
Postat av: anna

Var 8 hour cream bra? jag tror jag ska köpa den på taxfreen oxå när jag åker till italien.

Postat av: Ellinor

Den var faktiskt helt kanon - hypen är berättigad m a o! Dock doftar den kanske inte så fräscht.. "salva" liksom. Men KÖP!

2005-07-11 @ 18:43:32
Postat av: anna

låter bra! blir nog en sån, man vill gärna satsa på ett säkert kort

2005-07-11 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se