OM ALLT, INGENTING & LITE MIDSOMMAR!

K sitter i bilen på väg hit från Gbg... måste erkänna att jag är lite lätt nervös inför att träffa honom igen efter de senaste dagarnas skakningar. Om vi inte skulle få för oss att börja storgräla om det (vilket det väl egentligen inte finns någon orsak till) så blir det iaf en väldigt lugn midsommar för vår del, med sol & bad, picknick och högst sannolikt lite hångel med. Han är ju dansk och har därför tydligen inga midsommartraditioner och jag tycker det ska bli rätt skönt att slippa all den där stressen och förväntningarna om "en riktigt svensk midsommar" för en gångs skull.

 

Anledningar till irritation idag:

 

 

- BUSade såväl ben/fötter som ansikte igår... benen är bruna och fina, fötterna är lite lätt fläckiga vid hälen - ser lite kul ut! - och ansiktet är a whole other story! När ska jag lära mig att inte BUSa ansiktet?! Åtminstone att se till att bara för att man ska se upp vid hårfästet måste man stryka på krämen i närheten av hårfästet...

 

 

- Traskade beskedligt upp till Runby igår eftermiddag för att hämta ut paketet från Josefssons, bara för att få till svar att det gick inte för sig eftersom datorn var ut funktion = gick inte att lämna ut några paket. Tji fick jag att vara midsommarfin i vit volangkjol.

 

 

- Att jag nu börjar få lite bråttom om jag ska hinna med allt innan K dyker upp. Därför är det bäst jag sätter lite fart...


Kommentarer
Postat av: Jonna

I know the feeling! Busade också benen igår. Har missat två ställen. På utsidan. Samma på båda benen. Hur nu det gick till? Har försökt fixa det nu på morgonen, så vi får se hur det ser ut sen... Jag har ju också tänkt att jag ska ha kjol. Om jag hittar ngn på min akutshopping (så fort affärerna öppnar...).
Hoppas er midsommar blir bra och utan vidare fnurror.
:)

Postat av: Tillie

Glad sommar och ha det så kul med danskemannen! :-)

2005-06-24 @ 11:47:29
URL: http://tilliesblog.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Jonna: *s* Visst är BUS ett otyg.. varför håller man på.. (fast det blir ju fint DÅ det väl blir fint!). Hoppas det ordnade till sig iaf och att du hittade något fint att ha på dig! :) Och att midsommar var lyckat med!

Tillie: Tack detsamma - hoppas din midsommar var fin! :)

2005-06-25 @ 09:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se