PART II: KAPPA

Via Engla fick jag nys om att Day Birger et Mikkelsen nu äntligen landat på Bubbleroom! Och vad skådar mitt norra öga om inte den underbara kappan de gjort jag bloggade om för ett litet tag sedan!
Daykappa
VET att jag skrev att den såg lite stor ut... men nu har jag börjat fundera. Tänk om man skulle beställa den på faktura och om det sedan visar sig att den inte passar är det ju bara att skicka tillbaka utan att ha behövt lägga ut mer än för frakten. Eller om man måste betala fakturan för att sedan få tillbaka pengarna. Vill inte mejla Bubbelrummet självt och fråga eftersom de visst ska vara otroligt kassa på att svara... Tror iaf att jag ska satsa på att åka in till stan imorrn efter praktiken och prova den om den finns kvar (fanns ju bara ett exemplar sist så det är väl inte så troligt men..) - men tänk om den sedan är slutsåld på nätet med, det mesta på Bubbleroom har ju en förmåga att ryka snabbare än blixten! Beslutsångest beslutsångest...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men ååå den verkar ju vara helt underbar....jag vill ha.

Postat av: Ellinor

Hanna: Ja, jag med!!!

2005-10-03 @ 16:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se