PART III: KAPPA

Efter att ha dragit en repa på Åhléns idag efter praktiken i syfte att prova kappan beslutade jag mig i alla fall för att pula in en beställning på Bubbleroom då den bara fanns kvar i ett exemplar, storlek 36 IRL så att säga (+ dessutom saknade alla lappar och tjejerna där kunde inte ens svara på vad den kostade). Naturligtvis gick inte det problemfritt heller utan då jag skulle skriva in mitt personnummer för fakturaköp poppade det upp felmeddelanden som på beställning - fel lösenord för verifiering, vilket INTE stämmer - och köpet kan inte gå igenom. Mejlade dem iaf och fick svar att de inte visste vad som var fel och har nu sänt iväg en än mer detaljrik felbeskrivning, får hoppas på att de kan ordna det eftersom jag varken vill betala med kort eller mot postförskott. Suck, det var sjutton så svårt det kan vara ibland att få göra av med pengar då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se