DÅLIGT NELLY!

Jag hade fel. Nelly.se klarar inte av en simpel avbeställning - trots att jag gjorde den två gånger.. först ju en gång inatt max 10 minuter efter att beställningen gjorts (dvs, den hade inte börjat packats ännu) och sedan ännu en gång för flera timmar sedan då jag såg att ordern fortfarande låg kvar. Och alldeles nyss fick jag mail om att paketet packats. Dessutom har kundtjänst stängt så det är för sent att ringa och skälla på dem. Så jag skickade ett argt reply-mail. Men antagligen går det ju inte att göra någonting åt det nu. Blir så förbannad. Och jag vägrar att stå för frakten tillbaka till dem (som man ska göra om man returnerar) - hoppas paketet kommer till sunk-kiosken och inte i brevlådan så jag kan låta bli att hämta ut det..! Aldrig mer Nelly i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se