GÖDSEL, NÅGON?

Känner mig verkligen inte alls bekväm i nya klippet. Platt, ostrukturerat och tråkigt känns det! Egentligen är det ju inte en sådan drastisk förändring till det sämre (hoppas inte dansken märker nåt!) men för mig är skillnaden stor såklart. Får inhandla lite B-vitamin eller något och hoppas att det växer som gräs.

För övrigt så väntar jag just nu på dansken men det lär dröja ett par timmar till. Hade jobbat hela dagen och precis varit och handlat det jag beordrat honom att köpa (med undantag av julost och saffran som verkar vara slut mest överallt) då han ringde vid 7 och då skulle han ändå hem och packa ihop också. Föreslog lite försynt att han kanske skulle åka tidigt imorgon bitti eftersom han var trött och för att slippa jultrafiken ikväll men då slog jag bakut och förklarade att jag inte skulle bli glad om han gjorde det. Så jag tror/hoppas han har åkt. Kanske skulle ta och slå in hans paket då. Och måla naglarna. Denna väntan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se