BAD DAY

Today is one of the bad days (inbillar mig att jag kan förminska effekten av den dåliga dagen genom att förkunna det på engelska). Somnade först vid 4-tiden imorse och masade mig upp vid 11 och sedan dess har jag lekt zombie.. orkar inte/har inte lust att göra ett dyft men har ändå gjort massa dumma saker - låtit bli att svara i telefonen och till sist dragit ur sladden då den fortsatte ringa som en idiot, även låtit bli att öppna då någon ringde på dörren, inte gått på en andra intervju jag kallats till och heller inte svarat då de försökt ringa mig på mobilen (vill inte ha jobbet men jag borde ha hört av mig). Dessutom har jag sett en dålig film (Being Julia), sovit lite till samt surat över att min ansiktsbehandling ställdes in (de ringde mig efter kl 10 igår och undrade var jag var.. killen som tog min bokning hade skrivit in fel dag i kalendern så den är uppskjuten till i morgon). Och snart måste jag åka ner till centrum eftersom jag har ett brev som måste gå iväg idag + att det är rätt tomt i kylskåpet och det snöar ute.. Verkligen en toppendag :/ *klagar lite mer*


Kommentarer
Postat av: The real me

Vet hur det är att ha en dålig dag..orkar inte heller svara i telefonen, särskilt när man inte vet vem det är..

Postat av: modeamatören

Hade en sån dag igår...

2006-03-08 @ 19:01:30
URL: http://modeamator.webblogg.se/
Postat av: Dan

Me three, som dom brukar säga. Jag har varit lite nedstämd idag.

Hursomhelst, lycka till med allt!
Och hoppas det blir bättre för dig.. jag håller tummarna..

2006-03-08 @ 19:45:36
URL: http://dan.webblogg.se
Postat av: Louise

Ibland är det så där.. och du har det väl lite extra tungt nu också. Hoppas du får sova inatt och att det känns lite, lite bättre i morgon!

2006-03-09 @ 23:40:17
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com
Postat av: Ellinor

The real me: Precis.. ibland har man bara inte lust att prata med någon :/

Modeamatören: Det suger.. :(

Dan: Tack.. det hoppas jag med. Och detsamma!

Louise: Lite bättre hittills kanske.. mest för att Klaus kommer ikväll! Ha en trevlig helg :)

2006-03-10 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se