MER OSCARSSNACK

Jessica AlbaTill strax efter 3 inatt orkade jag sitta uppe, sedan gick det inte längre. Vad gäller själva prisutdelningen har jag inte så mycket att säga, inga större överraskningar kanske efter hur snacket gått innan (möjligtvis att Crash kammade hem priset för årets bästa film).
 
Nej, det intressanta med Oscarsgalan är ju faktiskt röda-mattan-jippot innan och det har det redan pratats om både här och där. Så jag hoppar det också.. nöjer mig med att kora Jessica Alba här intill till vinnare i kategorin "Bäst klädda kvinnor" enligt mig. En fullträff.. älskar både färgen på klänningen, snittet och släpet.

I kategorin "sämst klädda" finns det flera kandidater men ingen som sticker ut sådär katastrofalt. Hilary Swank, Jennifer Lopez och Diane Krueger t ex kunde ansträngt sig lite mer. Och Dolly Parton - är hon for real eller bara en livslevande Barbiedocka (lite till åren men dock)? Burr..

Slut på Oscarsfarsen för det här året.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fick ett tips om att Paris Hiltons klänning ska ha varit riktigt trashig. Men den hittar jag inte.

Postat av: Dan

Jag tyckte att Jada Pinkett hade den finaste klänningen av dem jag kommer ihåg. Den var grön. Vet du/ni vilken jag menar?

2006-03-06 @ 21:34:53
URL: http://dan.webblogg.se
Postat av: Ida

Maria och alla andra: Paris klänning finns här http://images.bt2.metropol.dk/326/326416/326416_picture_gallery_large.jpg

2006-03-06 @ 22:33:12
URL: http://minlillablogg.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Maria: Den var inte SÅ hemsk som jag trodde.. men inte var den snygg!

Dan: Ja, jag såg den någonstans. Ok, men inte mer enligt min mening.. gillade inte snittet riktigt.

Ida: Tackar!

2006-03-07 @ 11:40:11
Postat av: Frida

Och jag tyckte Diane Krugers klänning var en av de finaste =)

2006-03-09 @ 23:39:06
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Frida: Haha, ja.. smaken är som baken :)

2006-03-10 @ 10:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se