ÄNNU EN ÖKENTRIST LISTA

Det måste ju vara riktigt öken för er stackars läsare som fortfarande hänger kvar att läsa mina torra to do-listor hela tiden. Men för tillfället är mitt liv enformigt och inriktat på en enda sak och eftersom det funkar bättre för mig att sätta saker "officiellt" på pränt (större chans att jag tar itu med det) så får ni väl blunda om ni inte vill dö av uttråkning!

Den kvarvarande delen av söndagen ska jag (saxat från mobilen eftersom jag
som sagt inte har någon almanacka):

Handla (typ mjölk, ugnsrengöring, trasor och ny mopp)
Skicka tillbaka paket till H&M (med denna i - den satt jättekonstigt och var alldeles för tunn)
Ringa Postens kundservice (eftersom det tydligen inte gick för sig att svara på min fråga om fullmakter via mail). Måste förresten ladda mobilen först för att detta ska vara möjligt.
√ Diska plåtar och göra rent värmeskåp
√ Packa ner fler kökssaker (nej, men jag packade lite annat)
Ta ner tavlor (+ hylla i sovrum) och dra ut spikar (och spackla igen hål + måla ovanpå - vad jag är duktig!)
Göra kalendarium till tidningen (sista tills jag får betalt allt de är skyldiga mig hittills.. tills dess strejkar jag) 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag går fortfarande in här varje dag, och jag tycker det du skriver om är riktigt intressant! Gillar att följa ditt vardagsliv, keep up with the good work :) / Sofia

2006-11-26 @ 18:49:01
Postat av: Ellinor

Sofia: Ja, just nu kan vi verkligen tala om vardag.. bara trista sysslor! Men tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se