KLICK-KLICK-KLICK!

Tur i oturen för nu är den stickade klänningen jag beställde från Comptoir Des Cotonniers / La Redoute på väg hit trots att den egentligen var restnoterad till den 25 januari. Hade tänkt att avbeställa den i och med att jag slog till på den svarta V&R / HM-klänningen som också är i ett tjockare material.. börjar bli lite väl fullt med svarta klänningar i min garderob och så mycket pengar har jag inte nu att jag kan strössla med dem. Men men, förhoppningsvis kommer HM-beställningen också snart så jag kan jämföra och avgöra vilken som åker tillbaka. Har dock en känsla av att båda två blir keepers, typiskt mig!

För övrigt lade jag idag till en liten cardigan / bolero från HM. Den var så billig och det är lite chict att ha över tunnare klänningar. Fick bli beige-guld istället för svart för en gångs skull. Men nu måste-jag-sluta-shoppa!

Guldbolero
Guldigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se