BARA LITE SJABBEL

All heder åt Skatteverket (för en gångs skull?) för det däringa lilla internordiska flyttningsbetyget kom faktiskt nerdimpandes i min brevlåda redan igår! Naturligtvis var det inte helt felfritt - de hade satt fel utflyttningsdatum (sett fel på en 1:a och en 7:a antagligen) men efter 20 minuter i kö (på mobil, gaah!) så fick jag veta att det inte gjorde något och att jag faktiskt skulle tillåtas registrera mig i Danmark ändå. Så nu andas jag ut.

Innan jobbet idag ska jag..
√ Tvätta köksfönstret
√ Rengöra alla dörrar, element och lysknappar
√ Packa Tradera-paket
√ Tvätta håret, göra inpackning och måla naglarna

För övrigt ett stort grattis till min bästa Cecilia som fyller "inte-30" idag (dvs 29..). GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se