JAG VILL BO I EN SVAMP..

Ja, just det - sakerna från LotV kom igår. Halsduken är superfin (lite tunn kanske) och egentligen mössan också fast ärligt talat så klär jag inte speciellt bra i den. Får flashbacks till vintern 2001 då jag inhandlat en ryssinspirerad, jättefin pälsmössa och min dåvarande snubbe Martin (how I loved that guy!) fnissande gick omkring och kallade mig för "sin lilla champinjon" då jag faktiskt var tvungen att glida runt i den för att inte frysa ihjäl för det var superkallt (mellan typ 15 och 25 minus på jullovet - i Stockholm!). Mössorna påminner egentligen inte alls om varandra men de ger samma effekt på mig. Kanske kommer bildbevis om jag orkar sminka mig senare då jag ska ut, annars blir det någon annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se