TO-DO LISTA TISDAG

Dröjde evigheter innan jag lyckades somna i morse, klockan var säkert halv fem, och sedan har jag sovit otroligt ytligt och dåligt. Vaknade för ett par timmar sedan och pratade en ½-timme i telefon med mamma som jag inte haft kontakt med på tre veckor (av skäl som jag inte har någon lust att gå in på). Mörkret börjar ju (nästan iaf) redan sänka sig och stressen har börjat mola i magen över det som jag hade föresatt mig att hinna med idag:

- Uppdatera CV + skicka till K för hjälp med översättning till danska
√ Ringa OKQ8 och boka flyttbil (tack, D!) 
√  Maila AF
- Söka drömjobbet
√  Ev. messa Heidis tfnnummer till K om hyreskontrakt ej kommit
- Ta bort fläck från tröja
√ Tänka ut present till morfar


Det känns inte som så mycket väl?! Men det är bäst att jag slutar sitta och slösurfa vid datorn om det ska hinnas med.

Uppdaterat: Naturligtvis blev det viktigaste inte av. Vem är förvånad..?

Dansken kom förresten med det bästa rådet angående det där som hände på jobbet
igår kväll: Skid i henne och tjän så mycket du kan. Du är jo snart färdig der.

Och det har han fullkomligt rätt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se