Spöket R

Nu blev det sådär jobbigt igen då jag fick mail från det här spöket. Det var ett halvår sedan vi hördes sist och han hade tydligen försökt ringa då han var i Kbh sist men inte kommit fram.. (har han ens mitt nya nummer - I think/hope not). "Det vore kul att ses" blabla men jag vet inte om jag ska svara. Har noll intresse av honom, också som vän/bekant, och inget behov av att träffas överhuvudtaget. Trots det är det så himla svårt att säga nej så det bästa är kanske att bara noncha så försvinner det..

Kommentarer
Postat av: Karin

Du har blivit utmanad i min blogg!

Postat av: Annie

Svårt...För samtidigt är det ju lite smickrande. Men har du ingen behållning av att träffa honom så skippa det.

2007-03-06 @ 13:29:56
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Karin: Kul :) Ska kolla in lite senare.

Annie: Ja, jag gör nog det - skippar alltså. Man ska välja de människor man vill ha i sin närhet och han är knappast en av dem. Plus att han i så fall skulle ha "förväntningar" på mig och det kan han ju glömma.. :p

2007-03-06 @ 14:12:31
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se