A normal Monday in Kbh

Bara för att jag skröt för Dansken om att det var en uuuunderbart vacker höstdag i Köpenhamn igår och vi inte haft dåligt väder på länge så har det naturligtvis spöregnat idag. Hela dagen. Imorrn är det jag som går och köper de snygga gummistövlarna från H&M. DKK 598:- känns lite mastigt för ett par skodon man inte använder så ofta (förhoppningsvis!) men men..

I övrigt så har det varit en helt vanlig måndag. Trine är borta hela denna vecka också så det är fortsatt Norge-och-Sverige för mig på jobbet. På S-toget hem åkte jag fast i en kontroll - mitt kort gick ut i lördags och har inte haft möjlighet att köpa nytt - men lyckades pruta ner det från 600:- till 100:- då jag köpte nytt kort sedan. Ikväll har jag sett de tre första avsnitten av Grey's Anatomy och fått småporrigt sms från Dansken. Ja, och så har jag bokat Stockholmsresa till julen. Spännande. Och nu ska jag skicka småporrigt sms tillbaka till Dansken, alternativt ringa och säga godnatt, och sova! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Linda K

jag vill också har porriga sms. inte från vem som helst då, men nån noga utvald... :P

Postat av: Ellinor

Linda K: Du får väl hinta det lite fint för maken tycker jag ;)

2007-10-30 @ 17:58:00
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Linda K

ja jag kan ju skicka först :)

2007-10-30 @ 21:20:56
URL: http://iabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se