Skönhetsshopping NYC

Över 1 månad har gått och jag har faktiskt klarat mitt köpstopp förvånansvärt bra! Planenligt så köpte jag en ögonkräm från Clarins på taxfreen sist jag åkte till Stockholm + att jag gick och färgade bryn och fransar för ett par veckor sedan. Men das ist alles!

Med NYC om drygt fem veckor har jag dock så smått börjat fila på shoppinglistan. Dammsuger Sephora bl a och försöker tänka på vad jag faktiskt behöver. Hittills..

.. Ett par flaskor Redken Color Extend schampoo och balsam
För att jag aldrig tröttnar!

.. Essielack
110:-/flaska i DK, under halva priset i USA, what's there to think about?

image707

.. Vincent Longo Vibrant Eye Waterproof Liner
Behöver en svart, vattenfast eyeliner och vill gärna testa Vincent Longo!

.. Ännu ett krämrouge från Becca (Hyacinth eller Wild Orchid)
Gillar ju mitt Turkish Rose och vill gärna ha fler

.. Pincett från Tweezerman
Min från Vitry sjunger på sista versen

.. DuWop Reverse Lipliner
Velat ha i flera år, men aldrig blivit av att jag köpt den

image708

.. Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil
Bästa ögonpennan sägs det? Det skadar ju inte att se om de har rätt..

.. Handkräm med sheasmör från L'Occitane
Har inga problemhänder, men gillar sköna handkrämer!

.. Victoria's Secret Very Voluptuous Lip Plumper
Hjälpa naturen på traven lite..

image709

Listan lär fyllas på!

Kommentarer
Postat av: Bjooti

Ta med mig. Ta med miiiig.

Postat av: Ellinor

Bjooti: Du har precis varit där ju! :)

2008-02-09 @ 18:51:53
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se