PART V: KAPPA

Femte och sista delen av kappföljetongen! De övriga delarna kan du läsa här, här, här och här.

Var och hämtade ut paketet i fredags (2 dagar efter beställning, Bubbleroom är snabba som vinden!), kändes lyxigt med massa silkespapper and stuff. Passade perfekt gjorde den också! Den är rätt lång, 3/4 delar ungefär (räcker alltså längre än till knäna) men i och med att det är en slags slits bak - som dock sitter fast längst ner, svårt att förklara! - så blir det inte för kompakt. Vad mer... ja, massa fina paljetter på olika ställen, sammetsklädda knappar och sammet vid armsluten - äsch, det finns ju en bild i ett av inläggen! Hur som helst är den jättefin och t o m Klaus höll med om att den faktiskt var värd de x antal pengar som den kostade. En bra affär!

Kommentarer
Postat av: sara

lyllos dig som hittat din kappa... I´m still looking...

Postat av: emilou

Är den varm? kan man ha den i vinter eller är det en höstkappa?

2005-10-13 @ 08:34:42
Postat av: Ellinor

Sara: Japp, är glad! Du hittar nog din med så småningom ska du se..

Emilou: Den är i ull och rätt varm så för mig är det en vinterkappa iaf, alldeles för varm för att ha på hösten.

2005-10-13 @ 09:18:27
Postat av: Louise

Oj, den lät som en dröm!

2005-10-14 @ 10:58:05
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com
Postat av: engla

hur ser den ut vid kragen, kan du ta en närbild? Vill ha en svart kappa, är sugen på den från Hope med, men storlek 36 känns alldeles för stort. Hoppas Bubble svarar på mitt femtielfte mail, annar är de någ mig de avskyr.

2005-10-14 @ 21:46:06
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: Ellinor

Louise: Ja, hittills känns den som det också :)

Engla: Absolut, kommer lite senare ikväll or tomorrow om jag inte orkar. Den från Hope måste jag kolla in helt bestämt (fast bara KOLLA Ellinor.. *s*)!

2005-10-14 @ 22:24:25
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: engla

hihi, jag väntar med spänning på bild =)

2005-10-15 @ 08:17:20
URL: http://annamirjamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se