VIKTOR & ROLF FOR H&M

Uppmärksamma läsare kanske lagt märke till att jag knappt (jo, lite) skrivit ett skvatt om morgondagens stora begivenhet - butikssläppet av Viktor & Rolf for H&M. Det är rätt tydligt att det inte är samma hysteri som förra årets Stellakollektion (som jag skrev massor om.. bl a här, här och här) och inte heller den här gången tänker jag ge mig ut och slåss om paltorna med alla andra på morgonkvisten. Natten till måndag går det att köpa nästan hela kollektionen (vet inte vad som utelämnas) på nätet och det är mycket möjligt att jag tar mig en titt då istället - fast det är väl bara att räkna med att servern brakar samman i år med. Då kan man ju dessutom ta det på H&M-kontot.. vilket är bra (?) eftersom jag egentligen ekonomiskt sett borde leva på nudlar just nu med inget jobb än så länge i Köpenhamn och därmed ingen aning om när nästa inkomst trillar in (ja, jag har sparpengar till flytten + så jag klarar mig ett tag - surt att ta av dem men det hjälps inte!). 

I vilket fall som helst är det ändå inte så mycket så lockar hos Viktor & Rolf om man ska vara krass. Den vackra hallonröda kjolen och klänningen i samma färg är väl det enda men, handen på hjärtat, hur mycket kommer jag att använda dem? Trenchen är också fin men jag säger som Ebba, snart är vintern här på riktigt och den förpassas därmed in i garderoben och till våren är det antagligen något annat ytterplagg som känns mer aktuellt.

Viktor & Rolf for H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se